tips

Hermes underbara armband är ju nästan ett måste inför i sommar, det finns att köpa här! (klicka på bilden)-->

swimsuits

Man kanske ska skaffa sig en baddräkt till i sommar, när man har fått en grundbränna så kommer det vara super snyggt.

2011-02-26


En underbar outfit som passar till det mesta, att satsa på i sommar det ska jag!

bloglovin'

Nu kan ni även följa bloggen via bloglovin,
Klicka bara på bilden 

satsa på i sommar/vår

Jag har märkt att jag tjatar väldigt mycket om våren här i bloggen, men det är bara för att jag längtar så otroligt mycket. Det är en underbar årstid alla blir så lyckliga när värmen är på väg. Trenden från i höstas kommer fortsätta och då vill jag vara lika snygg som Mischa barton och systrarna olsen.


Ge mej vår!

Vårjacka från H&M 399:-
Det värsta med att köpa nya saker är att man vill använda dom på en gång, men icke. Istället måste man vänta in våren som verkar vara längre bort än någonsin.

Ralph Lauren

Alla älskar väl Ralp Lauren, jag hittade en super snygg Hood tröja som man bara inte kan missa.
Ralph Lauren Big Polo Hoodie Pink Wmns Den kommer från härifrån och kostar inte mer än 499:- ett kap!

the A-list


Såhär såg jag ut idag. Blus:H&M 249:- Byxor:Lindex 399:- Skärp:H&M 98:-

Sen prövade jag även en av vårens trendfärger på naglarna, vad tycker ni hiss eller diss?

                                                                         
Det var jätte svårt att måla med därav kanske inte det bästa resultatet, men
skulle ni också vilja ha gula naglar hittar ni detta nagellack på H&M för en billig slant.


en dagens outfit


Bomber: H&M 199:- Linne: H&M 69:- Leggins:Ginatricot ???

Från min inköps lista


Jumpsuit

Aisha Jumpsuit Black En jumpsuit sitter aldrig fel, den här är från cheap monday och heter aisha.
Tänk att match den med ett snyggt orange nagellack eller kanske i någon annan cool färg.

Våren är du däär?

Jag är så trött på vintern nu, jag vill att våren med alla dess färger ska komma! För det kan väl inte vara någon som undgått vårens stora trend: FÄRGGLATT!


Jag försov mig i morse så tog bara det som låg närmst. Kan vara årets tråkigaste outfit, men men.
Jeansen är från cheap monday 400kr.
Tröjan och skärpet är från H&M.

Jag kommer


Jag låter låten tala för sig själv!

colours?!

Det här är vad jag kallar en dröm!
Så otroligt snygga byxor, kommer sitta fin fint i sommar, dom är från american apparel och kostar runt 800.
Lite dyrt för min smak hoppas att H&M kommer ut med ett par liknande till budget pris.
RSAAH300

Sommar snygg

Hittade denna snygga outfit här, supersnyggt till i sommar gäller att hålla ögonen öppna efter dom höga shortsen.


Fjäderlätt

  Fjäder '
En sjukt snygg berlock som skulle passa bra till mitt armband, för övrigt tänkte jag tatuera en fjäder på lillfingret någon gång.

outfit1

 En liten söndags outfit, Svart kavaj: H&M, Tisha: H&M, Svarta jeans: Ginatricot, och svarta pumps Bianco.
Smycken, Thomas sabo armband, och ett nit armband från glitter.

RSS 2.0